Rubrik?

Hej!
Idag vaknade jag sent för igår va jag vaken till över klockan tre för jag kollade på film och stickade på min halsduk som jag började med igår! :D Hittade en lila halsduk i garderoben som inte var klar, fast jag började med den i sjuan? Så jag sprättade upp lite av den och började om! Så får vi se när den här blir klar, om den ens blir klar haha. Och idag har jag verkligen inte gjort nått vettigt alls! Jag som skulle ut och springa vaknade hungrig som en varg och ville inte springa efteråt så jag fick håll, men jag ska springa senare ikväll nu när jag sagt att jag ska ut och springa! Bättrin nu Sara! Och lite dåligt samvete har jag för jag har typ inte satt min fot utanför dörren och solen skiner ute! o: Bättring där med! (: Och senare vet jag inte vad jag ska göra (förutom att springa) så det blir säkert kolla på film/tv. Eller så är jag smart och lägger mig tidigt så jag orkar upp imorgon för en morgon runda? I: Får se, får se.
Men nu ska jag fixa disken hejdå kram! (:

Kommentarer


svaar: Jag vet, men den är ju iaf bättre å ha en en gammal mobil utan färg (; Så jo, just igår var det min älskade telefon ;D


Hoppas hon kan fixa det. :)


Härligt!

Jodå, as bra =D

Man tackar :-)


Sv: Haha, ja ibland har jag rätt ;)


sv: jaa, min med! :D

Men du, varför är du inte inne på msn?


Yes :D


---Kommentera inlägget;

(visas bara för mig)