Noooooraaamarkkk

Idag vaknade jag vid typ nio? och kollade på mobilen och då såg jag att däniälä hade smsat! :D  Hon frågade om jag skulle hänka till nooramarken, och klart att jag gjorde det så jag slängde på mig ett par kläder, men ångrade mig och tog ett par andra, åt frukost, bytte kläder igen och orkade inte byta igen och då gjorde jag mig iordning fast i onödan, för mitt hår blev inte som jag ville så jag satte upp det i en lilla my tofs istället c: sen höll ruth på att käka upp mina gardiner men jag hann inte rädda dem för däniälä kom precis (:
Idag köpte jag:
*jätte söt svart bh för 50 kronor!!!!!
*rosa trosor jätte söta de med
*en vit tröja som det står I(L)me på men jag skulle egentligen ha I(L)boys men de fanns bara i L o XL och de andra stod typ I(L)GIRLS på och det är inte riktigt sant här hehe, bättre med boys!
*en nalle med eett mongo hjärta... ): jag ville ju ha en djävul, men icke sa nicke... det vart mongo hunden ist ): men den är söt endå (:
* gooooodiiiis, men de är snart slut ;O ;O haha moooonster!
och sen ååkte vi karusell (: bara såna som snurra runt, och jag mår fortfarande illa! (: men det kanske är av godiset? o;
jaja iaf (: sen träffade vi eve och gick och köpte trosor (: Och sen åkte vi hem.
NU ska jag typ packa och göra hemkunskapsläxan som jag snart är klar med! :D wooohooooo!


Imorgon ska jag nog vara hemma och ta det lugnt, om ingen vill vara? (a) blir nog ingen träning heller för min del som siktar på att bli helt fri från förkuulningen som spökar.. /: sen blir det hård träning! :D
skriver kanske senare,

BYEBYE ALLA GLADAAAAAAAAAAo (:






Kommentarer


---Kommentera inlägget;

(visas bara för mig)