17 januari 2016

Mysigaste helgen på länge!
I fredags gjorde jag typ ingenting när jag kom hem från jobbet eftersom jag var så jäkla trött. Men jag lyckades göra pizza (fan va goda de blev förresten, yas goals!) och sen kollade jag bara på film och That´s 70s show och däckade. Igår gick jag upp, städade och sen gick jag till gymmet och körde bröst och biceps. Vilket känns idag, yay. Det känns som att träningen börjar synas lite nu, eller om det bara är jag haha. Men jag är glad! Vet ju inte riktigt vad jag vill med träningen, förutom o må bra då. Men ska försöka sätta ihop några mål jag vill nå 2016 med träningen. Väldigt intressant info i know.
Men sen när jag kom hem från gymmet skrev Ellen och frågade om jag ville komma hem till henne och bara mysa lite eftersom hon fyller år imorgon. Så jag duschade och fixade mig lite snabbt och åkte. Först köpte vi Ben & Jerry´s och lite saft så när vi kom hem till henne kollade vi på Sex and the City. Men framåt elva bestämde vi oss ganska spontant att öppna roséflaskan jag tog med till henne i present och sen drog vi och bowlade med ett gäng. Resten av kvällen satt vi på Pitcher´s och bara pratade strunt & försökte förstå amerikans fotboll. Vi gick hemåt framåt tre och gjorde ett stopp på MC där vi köpte pommes to go. 
Hemma hos henne igen tog vi på oss myskläder och kollade på mer SATC. 
 
Idag har vi druckit kaffe, ätit ägg&kaviar mackor, suttit i en park och druckit kaffe. Möblerat om Ellens lägenhet och sen kollat lite SATC. Så mysigt, det var verkligen jättetrevligt! 
 
Jag har bestämt mig för att jag ska börja skriva igen, typ noveller och kortare berättelser tror jag. Men har för många idéer just nu som snurrar runt så jag måste typ få lite ordning och fokus innan jag kan börja på riktigt. Jag vet inte riktigt vad jag vill med det (som med det mesta *host*) men jag tyckte om att skriva väldigt mycket i skolan så värt att ge det en chans nu. Så håller tummarna att jag får ordning på det!
 
Nu väntar jag på mat, är så hungrig och så ska jag sova tidigt ikväll. Hoppas på en lugn vecka på jobbet *peppar peppar*. 
 Ellens fina kök

Kommentarer


---Kommentera inlägget;

(visas bara för mig)