11 januari 2016

Ojojoj va duktig jag är mina vänner!!!
Här sitter jag med käk i ugnen, ren disk och ett rentorkat bord! Poäng till mig liksom. Efter en otroligt seg och trött dag på jobbet känns det bra att inte spenderat hela kvällen halvliggandes i soffan och plöja Solsidan (vilket jag gjort största delen av eftermiddagen *host*) Blev dock inte något gym idag eftersom jag hade lite ont i halsen imorse och hostade lite mer än vanligt... Men som det känns nu kan jag förhoppningsvis träna imorgon, och då blir det rygg och triceps. Var jättesugen på o träna rygg igår (fått värsta dillen på vältränade ryggar!?) men eftersom jag inte hade tränat ben/rumpa på ett tag fick det bli det istället. Och gud vilken träningsvärk jag har idag. Good job liksom, precis så det ska vara. 
 
Resten av kvällen ska jag väl testa käket, vegetariska fyllda paprikor med tomat och ost på, framför ett avsnitt Solsidan sen en snabbis in i duschen och rätt ner i kojs. Ska nog försöka läsa lite ikväll, har inte gjort det på typ en vecka nu. Ett av mina "mål" nu 2016 är nog att läsa mer, speciellt på kvällarna innan jag somnar. Så det ska jag försöka bli bättre på! Ska försöka få ner mina mål på papper eller i datorn så de är lättare att liksom "boka av" om det är sådana mål. Jag har inte riktigt klurat ut alla, men en del har jag i tankarna. Och vissa saker gör mig livrädd. Jag vill just jobba lite med mina rädslor det här året, vilket jag känner är ganska viktigt om jag ska göra 2016 till "mitt år" som jag nämnt tidigare. Mer om det kanske ni får höra senare, tjoho. 
 
Nej planer för resten av veckan är jobb som vanligt, träning och sen bara sova. Haha, inget mer spännande händer vilket kanske är lika bra. Skönt med lite lugna veckor också :) 
 
Men ja amigos, vi hörs väl någon gång. Nu måste jag ta ut maten innan det blir pannkaka av alltihop... Höjj!
#självpepp
 

Kommentarer


Älskar att träna rygg! Vältränade ryggar är ju så grymt snyggt!


---Kommentera inlägget;

(visas bara för mig)