31 mars

Fick min väska och min bok idag! Alltså så glad så jag sprang från postlådan, haha. Väskan var verkligen supersnygg, precis så som jag ville ha. Sen är jag så otroligt glad att jag äntligen har boken (som jag "hittade" tack vare bloggen, yay!) eftersom jag alldeles snart har läst ut den jag håller på med nu. 
 
Imorse var jag så otroligt trött, ville verkligen inte gå upp! Men lyckades tillslut och då piggnade jag till litegrann. Dagen rullade på bra och när jag slutade åkte jag och Rebecca och köpte godis. Det var typ billigt på Willys så passade på liksom! Mulade godis hela vägen in till stan och vägen hem igen. När jag kom hem öppnade jag paketen, betalade räkningar och drack kaffe. Avslutade med en lite snabb springtur och nu har jag ätit lite omelett med broccoli (mums) och nu ska jag hoppa in i duschen sen sängen! Och läsa min bok såklart! 
 
Imorgon väntar jobb och sen löpträning med mamma. Sen ska jag nog försöka varva ner lite också, känns som att det behövs. 
 
 
Plus en riktigt rolig sak, på torsdag efter jobbet ska jag och titta på en lägenhet! WAAH. So exited! 

Kommentarer


---Kommentera inlägget;

(visas bara för mig)