Tillbaka till verkligheten..

Efter att ha rest 24h nu är jag äntligen hemma..! 
Kan ju säga att jag har "träsmak i röven".. Men resan dit & hem är ju en del av upplevelsen också, right? 
Vi var i hamn ca tio minuter över 6 imorse. Pigg, nej. Vi hoppade in på första Mc Donalds och åt frukost innan vi fortsatte hemåt. 
 
Sen jag kom hem till mig har jag bokat tvättid, kastat av mig resekläderna, hittat en tvärrutten gurka som hade spa i sin saft i mitt kylskåp (han hade nog också semester) samt en burk med gammal tacosås. Sen har jag suttit här och försök knåpa ihop en inköpslista eftersom jag inte har något mat hemma, men vad fan åt jag innan semestern?! Vad jag minns levde jag typ på pannkakor och ägg.... Men inte bara det? Just nu står det;
- Ägg
- Grädde
- Vitkål
- Ost
.. på listan. Men det är ju ingen "storhandling" direkt..? Är ju van vid att äta piroger med äggsmör till frukost, men det blir det ju inte nu.. Kanske dags att testa nya matvanor? Lite fräscha frukostsmoothies kanske.? Låter ju inte helt fel, inte heller med tanke på att jag gått upp ca 5 kg känns det som... 
 
Sen ska jag väl packa upp, plocka iordning lite och sen tänkte jag ge mig ut och cykla. Om jag ska börja igen med träningen är det ju bäst att ta det på en gång! 
 
Ska försöka redigera lite bilder från stugan också, finns en del. Köpte mig även en "tidning" om Photoshop därborta, som jag längtat efter att få bläddra i så! 
 
 Vi åt jordgubbar även när det åskade o regnade.. 

Kommentarer


---Kommentera inlägget;

(visas bara för mig)