7 januari

Skrev 7 december och blev så förvånad när det kom som "förslag" till rubrik.. Tänkte att nu har jag varit så dum att jag skrivit fel datum tidigare, sen insåg jag att det är ju ett nytt år.. *suck*

Ja det där är en rätt bra och kort förklaring på hur ungefär resten av dagen sett ut.. Knas helt enkelt. Vaknade imorse och bara kände NEEJ när jag insåg att klockan var 5 och det var dags att kliva upp.. Låg kvar till kvart över innan jag lyckades ta mig upp, tanken på en varm kopp kaffe är susen. Duktig som jag var hade jag ordnat lunch + 2 mellanmål igår kväll så behövde inte stressa ihop något. Måste komma ihåg att göra det nu innan jag knoppar. 
Chockades när jag klev utanför dörren och möttes av typ snöstorm, härligt! Småstressad borstade jag fram bilen och skrapade rutor innan jag gav mig iväg. Det var ju inte jättekul att köra i vädret heller, låg bakom en lastbil vilket resulterade i att vid möte försvann vägen i snösvärmar. Wow, man ska ju "leva lite farligt" men det var lite mycket. Fick en panikångestattack, som jag som tur var lyckades tackla lite, och funderade på att campa i bilen tills det gett sig. Det är jobbigt när man får upp tankar som "är det här dagen jag dör?" i huvudet, när man samtidigt ska fokusera på att hålla bilen i kurs. Men som sagt lyckades jag lugna mig och kom fram till jobbet i ett paket!
 
Själva jobbdagen flöt på bra, blev klara vid ca 2 och då åkte jag till gymmet. Hade noll lust, men tänkte att jag behövde rensa tankarna lite. Blev 40 minuter slöträning, noll energi. Men berodde nog på att jag inte ätit sen lunchen också, men det var gjort iaf!
 
Nu funderar jag på att ta på mig pyjamas snart och lägga mig i sängen och läsa eller något. Vila upp krafterna till morgondagen då det också väntas jobb. Skönt ändå, komma tillbaka i rutiner efter julledigheten.
 
Hoppas alla andra haft en lite bättre dag!
 Sådär taggad såg jag inte ut idag (före gårdagens gympass)
 
 

Kommentarer


---Kommentera inlägget;

(visas bara för mig)