4 februari

Gud vilken lång dag det har varit idag!! 
Blev 9,25h på jobbet idag, kan ju säga att jag är lagom trött i kroppen nu.. Var i Örebro hela dagen, vilket bidrog till att tiden sprang iväg. Men även om det var en lång dag var den inte speciellt "jobbig" eller stressig alls. En riktigt bra dag faktiskt! Pratade mycket och skrattade, pratade om hur konstiga katter kan vara ibland haha. Hoppas det blir en lika bra dag imorgon också då jag ska vara på Kixon igen! 
 
Jag är så otroligt sugen på att komma igång på gymmet igen.. Men känner att jag måste vänta i alla fall ett par dagar till innan jag tränar, är fortfarande snorig och hostar ibland. Vill inte riskera att bli sjukare bara för att jag inte kan hålla mig borta. Men kör i alla fall plankan varje dag (det ska vi hålla strikt!) och gör några enkla övningar för att göra någonting. Äter lite bättre igen efter att ha ätit galet under veckan jag var sjuk, vilket är bra! Så nu känns det faktiskt rätt bra, även om jag inte är frisk än.. Motiverar mig själv med hjälp av Instagram och speciellt Weheartit. Men hoppas jag kan börja träna lite lätt i helgen, hehe! 
 
Idag har Ellen kommit hem från England! Såå avundsjuk, vill också åka dit. Men men, det kommer senare i livet! Får se om vi träffas någonting och pratar om det, ska ju till stan och klippa mig på tisdag så kanske timar in det då. Hoppas iallafall att hon och Elias haft det jättemysigt och trevligt tillsammans :) 
 
Nej nu ska jag gå och ta lite pannkaka och sen kolla mer på Youtube, sen duschen och sängen. Läste förresten ut min bok igår (haha blev lite sent men kunde verkligen inte lägga bort den när det bara var 2 kapitel kvar!!) så ikväll ska jag börja läsa "Det är så logiskt alla fattar utom du". Det roliga är att jag började läsa den, dock för flera år sedan, men av någon anledning orkade jag inte läsa mer utan slutade. Men nu ska jag testa och se om den är bra! Måste nog komma in i boken innan man fastnar. Brukar ju vara så med vissa böcker! 
 
Ni får ha det bra, det är ju snart fredag! 
En oredigerad bild från Thailand. Om jag saknar det? Pfft JA!
 

Kommentarer


Anonym

åh älskar thailand :D


---Kommentera inlägget;

(visas bara för mig)