15 februari

Alla hjärtans dag igår då.. Jag känner inte egentligen att det är något så speciellt med just den 14 februari, det är liksom en helt vanlig dag. Men så är ju jag singel, vilket kanske bidrar till att det inte är så hypat som för vissa.
I fredags var jag ju bjuden på lite festligheter men tänkte först inte åka, men ändrade mig runt halv tio på kvällen när jag låg i soffan och åt morötter. Hade tänkt åka hem senare på natten men blev inte riktigt som planerat utan jag sov kvar. Kom hem runt 4 på em och började städa och fixa mig lite på en gång. Kvällen spenderade jag med dem jag tycker om, mamma, bror, Amanda, John, Jonas samt mormor, morfar och Kai här hemma med tacosmys. Pappa jobbade natt så han kunde tyvärr inte äta med oss, men träffade honom en snabbis när jag kom hem! Lite rosévin till maten och massa prat, en väldigt trevlig kväll så att säga. Sen däckade jag i sängen med datorn i knät och vaknade på natten och la bort den. Min alla hjärtans dag hade inte kunnat varit bättre!
 
Imorse vaknade jag vid nio och gick upp för att hämta kaffe men gick tillbaka till sängen igen. Kollade på ett par avsnitt av Arrow med massa katter sovandes vid mina fötter, gosigt! Nu har jag precis klivit upp ur sängen och ska försöka plocka iordning lite inför imorgon då jag börjar på min rad på jobbet. Lite nervös men jätteglad över att ha "fast" jobb äntligen, känns så tryggare inför framtiden. Skulle helst vilja åka och köpa en bra ryggsäck att ha på jobbet, men vet inte om jag orkar riktigt.. Vill nog vara hemma, städa lite på mitt rum och sen åka och träna senare. Ryggsäck får jag ordna en annan gång! 
 
Vill gå ut också, såå fint väder! Solen skiner, knappt ett moln på himlen. Kanske tar mig en kopp kaffe ute i solen, låter inte helt fel det. 
 
 
Hoppas livet rullar på, att vårkänslorna börjar komma snart och att "nya" jobbet funkar kanon! Hej hå.
 
 

Kommentarer


---Kommentera inlägget;

(visas bara för mig)