13 februari

Idag har jag jobbat min sista dag som vikarie..... 
Aj, det gjorde lite ont i hjärtat. Även om det bara varit några gånger i veckan de senaste 3 månaderna så känns det tråkigt, kommer sakna barnen! Känslan när de kommer ihåg ens namn fast man inte haft just den klassen på ett tag, eller när de vill att man ska sitta bredvid dem och när de går ifatt en och tar ens hand. Ååååh.. Och när de frågar en hur gammal man är och svarar "Jaha, jag är tjugosju...", helt underbara! 
Men jag måste samtidigt tänka att jag kommer tjäna mer, jobba mer och det kommer bli mer "organiserat" när jag börjar gå på den här raden på mitt andra jobb. Som nu är mitt enda jobb förresten. Så det finns positiva saker mer det också, om man tänker efter..!
 
Annars är jag såå glad över att det är helg, för skönt. Ladda upp inför nästa vecka då jag testar på "nya" jobbet! Lite smånervös faktiskt, haha även fast det är på samma jobb som innan.. I helgen ska vi ha tacosmys hemma, Amanda och John + mormor, morfar och Kai som kommer imorgon. Idag kanske det blir lite festligheter, får se. Lite spontant sådär, men ja är inte säker! 
 
Hoppas ni får en superbra fredag, ladda inför alla hjärtans dag oavsett vem/vilka ni spenderar den med. Puss och kram! 
 
Kan inte säga att jag direkt legat på latsidan den här veckan. Varit på gymmet i alla fall 3 dagar och då har jag kört hårt på gymmet. Får se om det blir någon mer träning i helgen (söndag blir det nog iaf) så laddar jag inför nästa vecka :D 

Kommentarer


---Kommentera inlägget;

(visas bara för mig)