1 februari 2015!

 
"Jaha, då var det redan februari... Vart tog januari vägen? "
Allt går så jäkla snabbt så jag inte hinner med för fem öre! Vad har jag gjort i januari då? Jobbat, tänkt ut lite "förändringar" som förhoppningsvis kommer ske det här året, undrat över var tiden tar vägen och så till sist blivit sjuk. Den senaste veckan har jag snorat, hostat och haft huvudvärk så jobbade bara 2 dagar.. Men nu mår jag lite bättre så ska jobba imorgon. Lite lätt, 9-13 så det blir en mjukstart! 
Just nu känner jag mig så taggad på att börja om, som jag gör varje månad och nyår. Det där med nystart värmer i kroppen! Lite extra nu när jag varit sjuk en vecka, komma tillbaka till rutinerna. 
 
Idag har jag då alltså inte gjort någonting, legat i soffan och kollat på tv. Var en sväng till mormor och morfar och hämtade ägg + hämtade Adam hos en kompis. Nu ska jag nog packa lite inför imorgon, behöver varma byxor eftersom det kommit massa snö haha. Ska basta ikväll också, skönt med värme. Sen blir det nog tidigt i säng, ska läsa min bok och ligga på spikmattan så sover jag gott! Måste få i mig någon kvällsmat också, kanske stekt ägg med grönkål (som jag äntligen hittade i affären!) 
 
Har ni haft en bra månad annars? Taggade inför nästa? Kapitel två av 12 (klysch!)
 
Hela familjen är förresten med på the-plank-challenge! Körde första idag, 1 min blev det. Kött!
 
Senaste på Instagram; Lördag med mat och film "Gone girl", snö ovädret idag. Bastun insöad!
 

Kommentarer


---Kommentera inlägget;

(visas bara för mig)