4 december

Men hej kompisar! 
Jag lever, tro det eller ej. Även om det är knappt, men jag börjar bli människa igen efter att jag varit sjuk nu nästan 3 (TRE!) månader. Sjukskriven de senaste tre veckorna och jag börjar klättra på väggarna. MEN good thing är att jag förmodligen ska jobba på måndag igen. Alltså har nog aldrig sett fram emot att jobba såhär mycket sen jag var arbetslös för nästan exakt ett år sedan... 

Jag kan nog nästan säga att det här är det värsta jag varit sjuk på länge alltså, sedan förra gången jag hade influensan (vilket är det läkarna tror att jag haft...) då jag låg och hallucinerade av febern och man såg ut som en fågelunge pga man knappt fick i sig mat. Dock utan febern, hallucinationerna och viktnedgången... Istället har jag typ gått upp ett par kilon eftersom jag inte kunnat röra på mig mer än nödvändigt och tröstätit som om jag haft världens breakup. Pffft, men jag är inte bitter... Inte alls... Nu ska jag komma tillbaka, 110% o bara kötta. Eller slaya som jag säger nu, boys watch out. Haha, försöker se det positiva i situationen nu...
 
Annars? Förutom det ovanstående, att jag nästan gått i kloster och karantän samt knappt vet vad socialt umgänge är längre så är jag okej. Eller ja, har totalt vänt på dygnet, dricker allt för mycket kaffe, börjat fundera på total makeover samt inte vet alls vad det är för dag eller vad jag gjort de senaste månaderna. Så kanoners! 
 
Igår kollade jag på The Last song, hypade sönder över Liam, blev lite obekväm av Mileys skådespeleri och grät sönder. Jag gillar den filmen, hela den "äckligt romantiska" då man liksom önskar att man kunde byta skor med Miley men sen när allt går käpp rätt åt helvette kan jag nästan stänga av och leva vidare i fantasin. Så man vill att det ska sluta. 
 
Nej nu babblar jag bara, glömde helt bort att jag var mitt uppe i att måla naglarna så det ska jag fortsätta med! Men vi ses väl nästa år eller så, ha det gött friends. 
 
En annan sak är att det inte är någon vanlig dag idag, nej nej mina vänner. Idag fyller min kära syster..... 22 år! Grattis grattis, bebu. 
 
 Rockat en ny frisyr den här veckan också... Det tog fan tre timmar att fläta allt detta hår men det var det faktisk värt. Detta är resultatet av total tristess och för mycket fritid mina vänner. Men jag diggar det!

Kommentarer


---Kommentera inlägget;

(visas bara för mig)