4 april

Mina lediga dagar spenderar jag mest i sängen och gluttar på filmer, helt ok faktiskt! 
Igår hade vi påskmiddag här hemma med en massa folk, fullt hus. Blev mycket mat och vin till det. Var supertrött redan vid klockan 9, inte för att jag gjorde speciellt mycket under dagen haha. Men stannade uppe till klockan ett ungefär, sen däckade jag i sängen. 
 
Imorse vaknade jag vid tio och då kollade jag klart på filmen jag startade igår (the mask, den med Jim Carrey!) och gjorde mig en kopp kaffe till det. Sedan har jag legat i sängen till ca klockan två då jag gick upp och åt lite mat. Sen har jag plockat en del på mitt rum, rensat bland papper och kollat lite vad jag har tills jag flyttar hemifrån. Sorterat i olika lådor och försökt planera lite inför flytten. Känns lite för tidigt för att börja plocka ner en massa saker, men behöver ändå rensa lite då jag har så mycket grejer som bara skräpar. Jag känner mig liksom lite stressad över själva packningen men jag kan inte packa ner så mycket mer nu. 
 
Skulle vilja gå på bio, se It follows. Den verkar bra och har hört att den faktiskt ska vara läskig! 
Vill ha detta just nu... mhhmmm
 
 

Kommentarer


---Kommentera inlägget;

(visas bara för mig)