100 frågor, duuuh

1. Hur gammal är du om fem år?  25, haha shit

 2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? Mig själv? Päronen har varit iväg hela dagen!

3. Hur lång är du? Skulle chansa på typ 161 cm?

4. Vilken är den senaste filmen du sett? Tror det var "Hör upp blindstyre" haha, bäst

 5. Vem ringde du senast? Amanda

 6. Vem ringde dig senast? Pappa tror jag!

 7. Hur löd det senaste sms:et du fick? "Vore guld!"

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Det beror på, vill jag liksom föra en diskussion ringer jag haha

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Gifta

 10. När såg du senast din mamma? Några timmar sedan!

 11. Vilken ögonfärg har du? isblå-ish

12. När vaknade du i dag? halv åtta

 13. Vilken är din favoritjulsång? Åh sång vet jag inte, men vi lyssnar jämt på Peter Jöback och EMD haha

14. Vilken är din favoritplats? Förutom hemma, så stugan i Finland och Thailand!

15. Vilken plats föredrar du minst? Typ sjukhus?                             

16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Ingen aning faktiskt, hoppas väl att jag pluggat och "blivit" något..

17. Vad skrämde dig om natten som barn? Det var nog en del.. Inget speciellt jag kommer på nu!

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast? Ett klipp jag såg på Youtube!

19. Hur stor är din säng? Ska jag vara helt ärlig vet jag inte... Lagom stor för 2?

 20. Har du stationär eller bärbar dator? bärbar

21. Sover du med eller utan kläder på dig? Det varierar, ibland är det tjocktröja och mjukis annars t-shirt..

22. Hur många kuddar har du i sängen? Tre

 23. Hur många landskap har du bott i? Ett

24. Vilka städer har du bott i? haha, städer... Bott på landet hela mitt liv jao (men Frövi..)

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Klarar inte av att vara barfota, så skor och strumpor!

 26. Är du social? Inte överdrivet haha, har inga problem alls att vara för mig själv!

27. Vilken är din favoritglass? Choklad och lakrits, mmhmmm

28. Vilken är din favoritefterrätt? Äter typ aldrig efterrrätt..? Men maitorahka är guld!

29. Tycker du om kinamat? Jodå!

30. Tycker du om kaffe? Älskar kaffe..

31. Vad dricker du till frukost? Kaffe hehe!

32. Sover du på någon särskild sida? Av sängen? Ja, längst ut

33. Kan du spela poker? Nej är värdelös..

34. Tycker du om att mysa/kela? Svarar med en fråga, finns det nån som inte gillar det? 

35. Är du en beroendemänniska? I guess.. haha

 36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Yes, var på samma BB samtidigt (jag kom först!)

37. Vill du ha barn? Någon gång ja, tänk små mini-mee´s!?

38. Kan du några andra språk än svenska? Skol-engelska, yttepytte finska och minimal franska.. haha wow

39. Har du någonsin åkt ambulans? Yes, när jag krockade haha

 40. Föredrar du havet eller en bassäng? Bassäng.. För rädd för vattendjur... Men havet är härligt, ibland. 

41. Vad spenderar du helst pengar på? Spenderar helst INTE pengar alls just nu.. Men annars inredning.. 

 42. Äger du dyrbara smycken? Pfft, alla H&M smycken för 50 spänn.. (men har en ring jag fick av mami och papi i studentpresent!)

 43. Vilket är ditt favoritprogram på tv? Oooh... den var svår.. Just nu är jag inne i en inrednings-fas, så sådana program!

 44. Kan du rulla med tungan? nope :( 

 45. Vem är den roligaste människan du känner? Ellen, hon är precis som jag (askul alltså!)

46. Sover du med gosedjur? nej

47. Vad har du för ringsignal? Ingen aning, inget jag tänkt på hahah. Vanlig Iphone i guess? 

48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? Någonstans ska det finnas!

 49. Vad har du närmast dig just nu som är rött? en kylväska hahah

 50. Flirtar du mycket? Alltså, på senaste tiden har jag liksom "klivit ur mitt skal" och blivit en lite mer flörtig person, hehe boys ;) ;) 

51. Kan du byta olja på bilen? Om jag absolut måste skulle jag nog kunna haha. 

52. Har du fått fortkörningsböter någon gång? nej, *Kör alltid lagligt*

53. Vilken var den senaste boken du läste? Läser "De dödas imperium" just nu!!

 54. Läser du dagstidningen? Läser typ rubrikerna, haha..

55. Prenumererar du på någon veckotidning? nej

56. Dansar du i bilen? För mycket för min egen säkerhet... 

 57. Vilken radiostation lyssnade du till senast? Var nog NRJ på jobbet? 

 58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Saker jag behöver köpa tills jag flyttar (badrumsmatta!)

 59. När var du i kyrkan senast? Det var några veckor sedan, morfar sjöng i finska kören!

60. Vem var din favoritlärare på högstadiet? Thomas, Brittis och Maria.

61. Hur länge har du campat som längst i ett tält? Putte i parken, typ 4 nätter? 

62. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig? Pappa köpte blåbärssoppa och chips till mig <3

63. Vad lyssnar du på just nu? Bror som skriker på sina kompisar.. 

64. Har du varit med i tidningen? Ja, haha.. Ett par gånger tror jag till och med!

65. Vad är det konstigaste du ätit? Jag har nog inte ätit något helgalet någon gång... Musslor kanske är det "värsta"? Eller vänta, blötkattmat... EW kräks

66. Vem såg dig naken senast? En jävligt lyckad en..

 67. Vad är det för färg på din tandborste? Typ vit & röd, om jag inte minns helt fel.. 

 68. Hur imponerar man på dig? Intelligens, självständighet och humor. 

 69. Vem ringer du när du är arg/ledsen? Ellen, oftast!

 

 70. Har du någon piercing? öronen!

71. Din största vinst? Har väl vunnit en 100 spänn på Triss en gång.. 

72. Civilstånd? singöööööl och glad som fan

73. Vilka hemsidor besöker du dagligen? Facebook, youtube, weheartit, instagram(?) och blogg.se

74. Är du fåfäng? haha nej... 

75. Ångrar du någonting du gjort? Ja, det finns en hel del om jag ska vara ärlig. Men jag vet ändå inte hur jag skulle gjort saker annorlunda, om man förstår? Men försöker att inte lägga energi på att se bakåt, det är över. (Wow det blev djupt snabbt haha!)

76. Hur gammal är din pappa? Um, 46?

77. Vilket är ditt drömjobb? Alltså är jag den enda som inte har ett drömjobb? Men något kul..

 78. Finns det något du verkligen skulle vilja göra men inte haft tillfälle, tid eller råd till? Göra mer saker, resa, träffa människor, se saker osv osv. 

79. Vad har du haft för husdjur? hundar, katter & fåglar.

80. Berätta tre saker som dina läsare antagligen inte vet om dig? 1. Det senaste året har jag gått på terapimöten 1 gång i veckan. 2.Den som hindrar mig mest i livet är jag själv. 3. Jag har svårt för att lita på människor.

81. Svär du ofta? Det går i perioder, haha. Försöker väl att inte svära så mycket *blink*

82. Sverige när det är som bäst? Alltid, om man syftar på vädret osv vilket jag tror.

83. Kan du åka slalom? Ja, skulle kunna vara världsmästare, men åker bara för nöjesskull. 

 84. Vad har du ätit i dag? En macka, min mage är kaos fortfarande. Men ska äta något snart!

85. Vad har du för utbildning? Grundskola och gymnasie. 

86. Vilken kroppsdel är du mest nöjd med? Det är också något som går i perioder, ibland hittar jag "fel" överallt men ibland så bara älskar jag mig själv. 

87. Vilken kroppsdel är du minst nöjd med? ... Men något jag skulle vilja ha är längre ben haha.

88. Vilken är din bästa egenskap? Den senaste tiden har jag försökt att se allt med en positiv inställning,

89. Vilken är din sämsta egenskap? Jag kan inte vänta, vill jag ha något ska jag ha det nu

90. Nämn två historiska personer som intresserar dig? Albert Einstein & Freddie Mercury

91. Saknar du något? Finland och Thailand.. 

92. Är det viktigt att fira födelsedagar? Njaa... Det känns "viktigare" när man är yngre, men sen är det nog inte lika viktigt (eller roligt för den delen!)

 93. Vad gör dig ledsen? Typ när jag tänker tillbaka på min uppväxt, allt man gjorde och typ att allt är förändrat nu och det aldrig kommer tillbaka.. 

 94. Vad gör dig glad? Spendera tid med folk jag tycker om, träffa nya människor, musik och promenader.

 95. Har du varit gift eller förlovad? Gud nej..

96. Vad ska du göra i helgen? Drar till Sälen!! Guld

 97. Vad är det knasigaste du gjort? Knasigaste..? Typ det mest "spontana" var väl att tatuera mig med Ellen bara sådär haha.. 

 98. Vad har du för laster? Kaffe, böcker och att "leva mig in i musik och tänka att det handlar om just mig och mitt liv". 

 99. Vem är din förebild? Har nog ingen speciell förebild.. Tråkigt nog!

100. Vad ska du göra när du svarat klart på alla frågor? Vänta på mat, kolla youtube och nörda Weheartit!


Kommentarer


---Kommentera inlägget;

(visas bara för mig)