Kickstart!

God eftermiddag! 
Har nyss kommit hem från gymmet och ska nu kasta i mig lite chili corn carne, är hungrig som ett djur! Idag är det andra dagen på kickstarten och jag känner mig nästan starkare än någonsin.. Inte alls sådär "semesterfet" som man kan efter man varit iväg. Men vi tränade ju en hel del under semestern så är väl inte så konstigt egentligen! 

Känns som att jag inte hunnit någonting idag och klockan är redan halv 3.. Vaknade lite senare och kollade på Desperate housewifes innan vi drog oss till gymmet ca 12. När jag ätit upp ska jag bädda rent sängen och dammsuga. Lite senare i eftermiddag är det finskakurs och senare kanske jag åker till Daniella en sväng. Får se hur jag hinner med allt.. Ska försöka hinna med att lägga upp det jag handlade i Thailand, men tveksamt om jag hinner det idag.. Eller imorgon. Då ska jag in till stan och handla lite saker jag behöver, på möte och sedan träffa Ellen efter. 
 
Nej nu ska jag fokusera på maten så jag får något gjort haha. Ni får ha det bra! 

Kommentarer


---Kommentera inlägget;

(visas bara för mig)