Ledig, gym, plugg, studenten, matte.

Hallå alla beebs! Haha, nej men vad händer? Vill gärna veta.
Här händer inte så mycket. Varit "ledig" idag (jobba på valfri plats), så ingen skola för miiig.
Därför passade mamma och jag på att träna innan hon skulle till jobbet, vilket var vid 10 imorse.
Var helt slut när alarmet ringde vid halv åtta,så kom inte upp förrens kvart över..
Bara trycka i siglite frukost och dra!
Köttade sönder idag, körde 30 min på X-trainern och sen körde vi lite cirkelgyms aktigt med
olika övningar bla, rygg, mage och armar! Kändes riktigt bra i kroppen.
Sen jag kom hem har jag duschat, ätit, pluggat foto, körkortsteori,
läst min bok, ätit choklad och nu har jag börjat på en filmanalys vi ska göra på historian
som handlar om Borta med vinden. Vi har kollat på den
de senaste lektionerna och ska, förmodligen, kolla klart på den på tisdag. Så tänkte
att jag lika gärna kan starta nu! Var tvungen att tänka på något
annat än trafikregler, skyltar samt semiotik så passade bra.
Tiden har gått riktigt snabbt och jag ska snart gå och lägga mig igen. Okej, inte riktigt än men 
om några timmar. Skulle behöva komma i säng lite tidigare än jag gjorde igår.
Läsa och slappna av och tagga inför sista dagen i skolan för den här veckan.
Nu räknar jag bara neråt tills studeenteeen.
Apropå det så ska mamma och jag åka till stan imorgon för att kolla bal- och studentklänning.
Känner att jag är ganska sent ute, men fixade i alla fall skorna igår när vi var på Marieberg.
Ett par vita ballerinaskor med vita dödskallar (det får inte vara för pretty här!) och sen ett
par beiga högklackade till balen. Jag har tydligen strl 36 (!) på vissa skor.. Shit.
Jaja, anyway, hoppas jag hittar klänningar imorgon. Annars river jag av mig håret!
 
Kan berätta en annan rolig grej. Igår fick jag betyg i matte!!!! På grund av att jag var sjuk under ett prov
ettan har jag haft F i matte sen dess. Men nu för ett par veckor sedan tog jag
tag i det ordentligt och nu är jag äntligen klar. Helt sjukt, inte insett det än. Har
liksom haft det där på mina axlar i 2 år. Grattis till mig typ!
Nu får jag ta studente, hah woop!
 
Okej bye!
Tog en paus i pluggandet förut. Choklaad.

Kommentarer


---Kommentera inlägget;

(visas bara för mig)