Stressig dag..!

Idag har jag hunnit med både det ena och det andra! Började med skolan (som vanligt haha) och jag blev klar med uppgiften om svenska språkhistoria (intressant) så jag hann med halvbussen så jag kom med tolvtåget. Sen gick jag hem till Amanda och drack lite kaffe och gick till gymmet. Gick väldigt tungt idag igen på löpbandet men jag höll ut och sprang tiden ut, kändes som att det behövs om jag ska springa lika bra som jag gjorde innan vi vilade. Men sen gick styrkan väldigt bra, blev riktigt förvånad faktiskt! Jag gjorde till och med armhävningar. ARMHÄVNINGAR! Jag, Sara orkade göra armhävningar. Det hände senaste... aldrig. Har alltid tragglat med de där jävla armhävningarna på idrotten i skolan och på varenda sport jag gått på. Har aldrig tyckt det varit speciellt kul (ovanligt) men idag gick det så otroligt bra och det kändes knappt att jag gjorde armhävningar. Det är verkligen positivt och visar att det hårda arbetet ger någonting! Haha, helt uppspelt över lite armhävningar.. Men körde lite mer mage och ben idag. Testade en "ny" magövning som känns lovande så ska köra på lite med den nu och så får vi se om magen vill försvinna lite mer haha. Skulle inte klaga direkt! 
Men när jag var klar på gymmet köpte jag lite keso, en banan och faktiskt en choklad proteinbar för jag var så chokladsugen haha. Duschade hemma hos Amanda och sen gick jag till tåget till örebro för 16.10 hade jag körlektion. Men tåget var försenat plus att det stannade ett par minuter innan stationen så kom tio minuter försent till lektionen. Vilket inte var lika kul men de förstod och jag kunde äntligen andas hahahah. 
 
Nu på kvällen har jag färgat mammas hår och sen kollade jag på Queens konsert på Live Aid. Och som jag trodde så störtbölade jag. Jag säger bara wow. Ja, wow. Avundsjuk på de som var där, och de som såg dem överhuvudtaget, själv är man ju född fel årtionde!! 
 
Men nu ska jag plugga lite för jag har redovisning imorgon och sen ska jag lägga mig och läsa, godnatt!
glaaad (gammal bild dock haha) 

Kommentarer


---Kommentera inlägget;

(visas bara för mig)