Julklappar 2014!

Slängde ihop en bild snabbt, känner inte för att ta kort på ALLT jag fick eftersom jag använder en del!
 

Då var julen över (iallafall för min del). Har plockat undan mina tomtar idag och resten av mitt julpynt, julkänslan kom och gick på en gång.. 

I år fick jag väldigt mycket bra och användbara grejer, vilket var vad vi "gick efter" i år eller vad man ska säga. "I år blir det inte så mycket julklappar", men tycker jag fick mycket ändå! Men det är inte julklappar julen handlar om enligt mig, utan mer om att samlas, familj och vänner, för att äta gott och umgås. Jag själv tänker väldigt mycket under julen (annars också, men det blir tydligare då) på vad jag har, uppskattar det mer och inser hur mycket min familj faktiskt betyder för mig. Jag tänker på de som inte har det lika bra som jag faktiskt har, tak över huvudet, kläder på mig, en familj som jag älskar. Bland annat. 

Jag fick en del grejer till bilen, en snö och isskrapa med borste, en värmedyna då jag inte har rumpvärme och en rattmuff. Jag hade önskat mig en rattmuff och blev väldigt glad över de andra sakerna, eftersom det inte riktigt var något jag själv tänkt på eller sagt högt. Nu är jag varm om baken när jag åker till jobbet på morgnarna! Av mamma och pappa fick jag även underkläder samt att de betalar lite på min nya mobil. 

Amanda var ju som sagt i New York för några veckor sedan och där köpte hon min present, nämligen trosor från Victoria´s secret! Av Adam fick jag en hylla som han gjort på slöjden, jättefin.

Sen fick jag en flaska vin av Hanna, presentkort, pengar, fat till min porslinsamling, ett paket med nageltillbehör, en duschhandske och en tupperingskam! 

Några av grejerna finns med på bilden, som man kan se litegrann. 

Kommentarer


---Kommentera inlägget;

(visas bara för mig)