Grymt gympass!

Shit alltså vad bra det gick på gymmet idag!! Har ju varit sååå otroligt omotiverad och trött när det kommer till träningen, men idag gick det som en dans. Var där i mer än en timme och skulle lätt kunna köra mer men kände att jag ville komma tidigt i säng eftersom jag ska upp imorgon igen. Hade inte riktigt någon aning innan om vad jag tänkte köra idag, därför blev det lite allt möjligt. Laddade ner en app med träningsdagbok innan jag åkte så var väl rätt peppad på att testa den också, bidrog kanske till att energin var mer än vanligt. 
Det var roligt också att jag ökade på en del övningar, även om jag inte tränat alls speciellt mycket den senaste tiden (senaste gången var liksom i söndags och gången innan det ?) 
Testade mina nya Urbanears som jag fick med mobilen, grymt ljud och så sköna!
 
När jag kom hem duschade jag och hade i ordentligt med hårinpackning som jag lät sitta i ett bra tag, + ett varmt skönt fotbad. Nu mår jag riktigt bra, taggad på helg och ser fram emot att få lägga mig i sängen! Ska dra igång min sova spotify-lista och läsa lite innan jag somnar. 

Köttar sista dagen innan helgen! Godnatt på er! 
Haha typ så jag känner mig just nu! AH.YEAH

Kommentarer


härligt med ett bra pass! :D


---Kommentera inlägget;

(visas bara för mig)