8 december

Blev väckt imorse klockan sju av att jag fick ett sms från vikariesamordningen om att det fanns jobb både idag, imorgon och på onsdag. Så var bara att hoppa upp ur sängen, äta frukost och åka iväg! Var ändå pigg trots att jag inte somnade förrns efter tolv igår.. Men började klockan 10 och slutade 16 så var en ganska kort dag! 
Fick även jobb på torsdag också, så har nästan fullt upp den här veckan. 
Sen jag kom hem har jag inte gjort så jättemycket, ätit och sen kollat på YouTube mest! Men när pappa kom hem började han prata lite om julklappar och sånt, brukar få gratis sms och surf varje jul men nu tänkte han om jag ville köpa en ny telefon istället och få massa surf i julklapp istället. Så har beställt en Iphone 6 nu, som jag hoppas kommer i slutet av veckan!! 
 
Just nu har jag lite "spa-måndag" med fotbad och tända ljus. Skönt att koppla av lite extra i början av veckan, babylena fötter är ju inget fel! Efter det ska jag nog hoppa i säng och läsa eftersom jag ska upp lite tidigare imorgon. 
 
Hoppas alla haft en bra start på veckan! 
Längtar tillbaka till sol, värme och iskall Kamikaze på balkongen..
 
 

Kommentarer


åh underbar bild!!
sv; åh tack snälla du ❤


Känner också att jag vill ha sol och värme :)


vad mysigt med en spa dag :)


åhh vilken härlig bild!


Anonym

Åh vad mysig bild :) Superhärlig :)


---Kommentera inlägget;

(visas bara för mig)