29 december

Idag var jag ledig och därför spenderade jag dagen med att städa tvättstugan! 
Hade egentligen bara tänkt torka av golvet men sen började jag plocka med allt annat så tillslut dammade jag och städade skåpen också. Mamma blev nöjd när hon kom hem från jobbet, så det var värt det haha. Sen har jag även börjat tvätta mer den senaste tiden så jag är där inne väldigt mycket och då är det trevligare om det är rent och fint. 

Just nu sitter jag i soffan och kollar på American horror story: freakshow med mamma. Kollar lite på We heart it också, blivit mer aktiv där nu när jag laddat ner appen. Inspiration inspiration!

Imorgon ska jag nog städa rummet och se om jag hittar något att ha på mig på nyår.. Hade egentligen tänkt köpa något nytt men vill inte riktigt ge mig iväg till mellandagsrea-kaoset.. Får väl se om jag gör det iallafall imorgon, om jag inte hittar något annat!
@butterbrain 


Kommentarer


---Kommentera inlägget;

(visas bara för mig)