14km + styrka!

Woah! Vilken dag. Gjorde som jag lovat mig själv och tog cykeln till gymmet idag, och tjena vilken motvind det var idag också.. Mjölksyran jag hade i benen var inte nådig kan jag säga. Men idag blev det totalt 14km på cykeln + 45 minuter styrka på gymmet. Man känner sig ju lagom biffig efter ett sånt pass haha! 
När jag kom hem var jag lagom mör i kroppen och hade noll energi kvar, orkade inte ens göra mig något att äta trots att jag var jäkligt hungrig. Satt i soffan och nästan svimmade. Men sen tog jag tag i mig själv och slängde ihop lite äggröra, broccoli + skuret kött. Efteråt var jag en människa igen kan jag ju säga.
 
 
När jag ätit stannade jag i soffan ett tag men sen gick jag ut en sväng och plockade äpplen från äppelträdet. Det är såå mycket äpplen så det är grenar som gått av.. Synd, för de äpplena är så jäkla goda! Lyckades i alla fall rensa bort en massa äckliga äpplen och ta in en hel kasse med goda äpplen. Tog en liten cheatmeal idag också för jag gjorde en äppel- och kanel-paj när jag kom in. Även om jag, på något konstigt sätt, lyckades misslyckas lite med smuldegen så blev den riktigt god. Det var en liten "på en höft"-paj med det mesta, inget recept alltså. Bland det första experiment som blivit tipptopp för mig! 
 
Har nyss pratat lite med Daniella och bestämt lite om imorgon när vi ska och shoppa litegrann! Taggad faktiskt, känner att jag vill handla saker till i höst. Skulle sitta fint med en helt ny höstgarderob! Dock kan jag inte lägga massa pengar på kläder (ansvar) och så har jag ingen plats, min garderob är överfull redan nu.. Ha jobbigt att vara jag ibland alltså. Men lite fräscha nya tröjor vill jag nog titta på, då kan jag rensa ur de gamla också. Plus någon snygg bomberjacka + skor. Vet ej hur jag ska ha "råd" med allt jag vill ha just nu.. Får ta en sak i taget, haha. Kommer ju en lön till så småningom! 
 
Nej, nu ska jag kolla lite på internätet och sen hoppa i säng så jag orkar shoppa imorgon! Godnatt :D
 
Så snygg! @Tumblr

Kommentarer


---Kommentera inlägget;

(visas bara för mig)