Onsdag.

Idag har jag hunnit med mycke, eller.. Jag gick upp vid 10 ungefär och hann nästan bara slänga i mig lite frukost och sen lite lunch innan mamma och jag drog iväg till Linde. Vi gick på bolaget och köpte vin sen åkte vi till Erikshjälpen. Mamma skulle leta efter byxor till pappas halloweenkostym och jag skulle kolla efter fina saker bara! Hittade en söt sticketröja (jag som behöver det *host*) och två böcker, en till dekoration och en som jag ska läsa. Mamma hittade betydligt mer saker haha. 
 
Sen åkte vi och handlade och sen hem, vi hade egentligen tänkt träna men det var tveksamt om vi skulle hinna eftersom jag har finskakurs idag. 
Så jag hann plugga lite på svenskan så det var behövligt! Behöver egentligen träna tills provet på fredag (oups) men det får jag väl göra ikväll, eller imorgon.. 
Igår va mamma och jag ute och gick 1h och sen kollade jag på gamla kort och sen på fotbollen! (Söt förresten) 

Kommentarer


---Kommentera inlägget;

(visas bara för mig)