Sommar när den är som bäst.

En proteinshake och sen ut och springa! Långt blir det idag, känner att det är nog skönt. Sen ska jag äta lax, duscha och krascha i sängen och sova ut. Öppnar badet imorgon, och eftersom jag fått rätt dålig sömn de senaste dagarna så känns det som att det behövs. 
 
Idag var det en rolig dag på jobbet, vi hade fått ner en stereo så vi kunde lyssna på musik där. Både vi badvakter och de som badade uppskattade det nog! "Nu saknas det bara en bar med färgglada paraplyer i" va en kommentar, hahaha. 
 
Har haft ett par väldigt roliga kvällar/nätter med goda vänner, skratt, skrik, bad och pizza. Sommarlov när det är som bäst! Älskar att jag kan kombinera jobb och sommarlov så himla bra, nu är jag ledig ett par dagar också! 
 
 
Ett par bilder från min sommar. 
 
 

Kommentarer


---Kommentera inlägget;

(visas bara för mig)