Paranormal Activity!

Usch är helt slut efter jobbet! Städar hos en av mina föräldrars kompis pappa, ni som inte vet. Även om det är ett litet hus så känns det i armarna efter att ha dammsugit och skurat!
Passade på att sälja lite korv för klassen så vi ska betala studenten och jag hade tur då alla deras barn var där och köpte! 
 
Nu ska jag dammsuga huset och sen ska jag och mamma köra lite Just Dance för att röra lite på döfläsket, haha! Älskar dansspel men det är ingen här hemma som vill köra med mig, så passade på att säga det till mamma när hon frågade om vi skulle träna tillsammans! Ska bli väldigt roligt faktiskt, och vem vet? Vi kanske kompenserar med någon annan träningsdvd! (Hann ju inte åka iväg till ultimaten så) 
 
Imorgon har jag och Ellen planerat att åka in till stan och kolla på bio! Vi ska se Paranormal activity och jag tror jag kommer dö.. Det närmaste jag kommit skräckfilm på bio är typ Harry Potter, och det är ju inte direkt skräck! Haha, så ska bli intressant att se hur det här slutar. Jag kommer nog sitta och blunda, hålla för öronen och gråta.. Sen ska jag åka bussen och köra hem sen på kvällen och jag kommer ju ha hjärtat i halsgropen hela vägen! Dock har ju de flesta som sett filmen sagt att den inte är så läskig, men eftersom jag inte sett någon av de filmerna innan så kommer nog jag bli rädd. Och jag blir ju alltid rädd av skräckfilm så! 

Kommentarer


---Kommentera inlägget;

(visas bara för mig)