Äntligen!

Äntligen funkar blogg.se! Jag har försökt nu flera gånger men jag har inte ens kommit in på hemsidan? Det har bara laddat och laddat och jag har inte kunnat skriva något för då kraschade hela internet.. Men nu efter några timmar så funkar det!
 
Har ju varit ganska tomt och tråkigt på min blogg ett tag, men jag har typ tappat lusten och orken att blogga.. Vet inte VAD jag ska blogga om. Sen har jag en hel del i skolan och saker hemma och privat som tar en hel del tid så jag hinner inte riktigt. Men får väl se, jag får väl en spark i rumpan och bloggar som en tok om några dagar. 
 
Lite update vad som hänt de dagarna jag inte bloggat;
- Blivit helt galen i The Walking Dead, och är nu på säsong 3. 
- Episod 5 av The Walking Dead har kommit ut så Pewdie spelar det så är så taggad över det!
- Skolorken kom tillbaka så nu händer det grejer! Även om jag har en del att göra..
- Fick reda på att jag inte bara inbillat mig att jag haft ont i knäna och så, skönt!
 
Det har ju såklart hänt lite mer, men ingen orkar läsa det om jag skulle berätta allt (haha, obvious!) Men nu ska jag lägga mig och kolla på Never Say Never. Tror nog att den kan vara bra, Justin är ju rätt snygg också, haha!
 
Mina fina skor. 

Kommentarer


---Kommentera inlägget;

(visas bara för mig)