"skulle publicerats för några timmar sen, haha!"

Hejsan allihopa!
Har typ precis ätit lite grillat i värmen på altanen med familjen, myspys! Det är så himla härligt väder och jag hoppas verkligen att det stannar såhär hela sommaren. Jag hälsade sommaren välkommen genom att ha lite vattenkrig med Adam på studsmattan, hehe. Vi fyllde fryspåsar (man tar väl vad man har, right?) med vatten och så kastade vi den till varandra tills den sprack. Adam fick båda över sig så han var helt  dyngsur. Men det var ju jag med eftersom studsmattan suger åt sig vatten som en svamp! Sen när vi lekt klart så hoppade jag in i duschen för att värma mig lite och sen spelade vi en match LOL.
Nationella idag vill jag nog helst inte prata om, haha.. Gick ju värre än sämst verkligen. Men känner fortfarande att jag gjorde mig bästa och jag är glad att det inte blev som i nian, ganska stolt över mig själv för det. Men vi fick ju rikskuponger att äta för, 60 kr, och då gick jag, Daniella, Izabella och Sarah och åt på La Baguette (som typ en massa andra, hehe) och käkade. Synd så fick vi bara ca en timmes lunch så vi fick nästan kasta i oss mackorna! Sen tog vi faktiskt bussen tillbaka även om det inte var så långt att gå ^^. Till provet hade jag två stycken Mer (drickan alltså!) och sen en påse med naturgodis, men blev inte så mycket äta så jag har nästan hela påsen kvar! Bra, då har jag något till ikväll, haha. Blir förmodligen en film eller så kanske jag tar och stannar uppe lite längre och kollar på Big Brother?? Fast jag har nästan tröttnat på det nu när bara Marcelo är en riktig skit och Annica springer efter honom fast hon egentligen borde dumpat honom för flera veckor sedan (!) och nu när Camilla åkt ut. Det skär i mig när jag tänker på stackars Amandus.. Men enligt mig så ska antingen Amandus, Hanna eller Lars vinna.

Förresten! Mamma har köpt världens bästa balsam, enligt mig dårå. Det är verkligen superbra, för annars efter att jag har duschat så blir mitt hår alldeles torrt och liksom typ livlöst. Men det här balsamet gör verkligen under! Mitt hår är superlent och känns inte alls slitet! Och det stannar kvar hela tiden tills nästa gång jag duschar. Verkligen mirakelbalsam. Och det är fortfarande så lent och härligt även om jag använt silverbalsam. Blir helt mållös. Vart är då detta miraklet köpt??? Jo, nämligen på Lidl i Lindesberg! Haha, fränt eller hur? Alla tänker att Lidl är värsta B och blabla ditten och datten, så sitter de på superbalsamet! In ya face, boom. Så nästa gång du ska handla mirakelbalsam, så vet du vart du ska gå!

Nu ska jag kanske lägga mig på studsmattan och läsa lite? Låter ganska så skönt!
Ps. Tänker nog kolla lite snygga Grunge stilar innan jag lägger mig.. Dör va snyggt det är!



Kommentarer


---Kommentera inlägget;

(visas bara för mig)