thereyougobeingabitch.tumblr.com

Hejsan!

Sitter och försöker få ihop mitt tal till nationella imorgon.. Vet vad jag ska prata om men vet inte riktigt hur jag ska få ihop det... Hmm. 
Blir inte heller någon zumba marathon idag, mamma kom på att det är så fint väder så hon ville hellre städa ute! Det är ju bättre för min del eftersom jag måste skriva mitt tal och sen göra matte. Så har jag ju ändå träning ikväll! 
Kanske kan gå ut och kolla efter saker jag kan ha i mitt rum och sen börja måla på min byrå..? Låter rätt bra! Har redan hittat en liten röd hylla, några blomkrukor och lite andra saker som jag ska ha på mitt rum sen när det är klart. Kanske hittar något mer jag kan pynta det med.
Nu ska jag fortsätta och försöka bli klar! 

Kommentarer


---Kommentera inlägget;

(visas bara för mig)