Kent-hysteri och rädslor!

Borde egentligen packa och typ göra mig i ordning men jag orkar inte.. Var tvungen att gå upp klockan 8.00 för att ringa jäkla ortopedkliniken för att avboka min tid men det tutade bara upptaget.. Hahha, då var jag liiite sur! Men tillslut svarade tanten och var sååååå trevlig och sen kunde jag kolla vidare på tv. 
 
Idag åker jag ju äntligen till PIP med Ellen! Vi åker på eftermiddagen och vi ska nog först till biltema och köpa ett större med typ tre rum eller vad man ska säga ;) Riktiga campare! Yeho har typ alltid velat sova och ännu bättre äga ett sånt tält. Mina väskor typ sväller över men ändå finns det saker jag inte packat än.. Hur ska detta gå? Tur att vi inte tog tåget dit. 
Jag kollade också och såg att jag är ledig när Kent spelar!!!! Ahshfjksjdg! Helt otroligt. Galet. Idiotiskt. Underbart. 
 

Men nu är det så att jag känner mig lite konstig PÅ halsen. Det typ känns svullet och det typ sträcker lite i halsen när jag tittar uppåt. Hoppas bara jag inte får någon dödlig sjukdom och kvävs till döds eller något D: Finns det läkare där??????? [email protected] hör av dig.
 
 

Kommentarer


Åhh, vilken fin designe du har!
Jag har veckans blogg på min blogg, kul om du skulle vara med? :)
http://sofiafrediin.blogg.se/2012/july/veckans-blogg.html#comment


---Kommentera inlägget;

(visas bara för mig)