Grattis Adam och Hanna, igår!

Bonjour!

Igår fyllde min kära lillebror 11 år, så då gick vi upp rätt tidigt och väckte honom med liten fin sång och ett paket. Paketet innehöll ett ryggskydd och han såg lite fundersam ut tills pappa sa att vi skulle gå till fikahytten och ta en titt. Fick också gå dit ut när jag fyllde kanske 12-13 år och det var en säng så när man får gå dit ut så är det något stort som inte går att ta med in! Där inne stod en stor grön cross!! Oj vad glad han blev och vad jag blev nervös :))))))) Haha! Sen städade vi lite och så kom mamma hem från jobbet så då spelade vi kubb i solen, mina lag förlorade båda gångerna fast vi bara skulle ha ner kungen typ..!! När de andra hade bastat så kom mormor, morfar och Kai och käkade tårta, lyssnade på musik och pratade om allt mellan himmel och jord :) En härlig dag! Idag är det bara 18 dagar tills jag fyller 17 år! Helt otroligt. 
 

Nu ska jag nog ta mig en knäckemacka med ost och tomat och sedan börja packa allt inför imorgon då jag och Ellen drar iväg till PIP! Galet! Hon ska pierca sig också så det blir najsnajs ;) 
 
Får inte glömma att gratta den bästa, underbaraste Hanna Tegin som också fyllde år igår! Hon börjar bli stor, men kommer föralltid vara lilla Hanna med blondt krulligt hår och brillor för mig! Älskar dig otroligt!<3

Kommentarer


---Kommentera inlägget;

(visas bara för mig)