Du är värd att dö för..

Hallå där!

Jag tror jag har det lugnaste sommarjobbet man kan ha, haha. Det enda jag gör är att plocka i och ur diskmaskinen, diska, städa, plocka fram matgrejer och sen typ hänga med gamlingarna. Helt lugnt och idag hade jag till och med tid att kolla på tv ett tag för jag hade gjort klart alla mina "sysslor" som skulle göras idag. Trivs bra på mitt jobb! 
 
Det känns som att klockan är jättemycket och att jag snart ska gå och lägga mig (kanske skulle behövas ändå..?) fast klockan bara är fyra snart! Men innan jag hoppar i säng ska jag försöka hinna med att både städa rummet och sen någon form av träning (Jag och mamma har ju sagt nu att vi ska träna "tillsammans" som en familj på tvn för några dagar sedan. Funderar på att köra rejält och gå så långt att jag totalt droppar pasta? Är jag galen???) Och duscha såklart. Fast får se om det blir likadant som igår att jag planerar att måla fönstrena men fastnar framför "Sommaren med Ernst" med Amanda och blir kvar i soffan hela kvällen. Vi hade en riktig mysmåndag igår med körsbär och sedan popcorn lite senare när vi kollade på One Day. Förresten så måste ni se den, och glöm inte näsdukar haha! 
 
Imorgon ska jag upp igen klockan sju och iväg till jobbet, men är det likadant som det varit så är det kolugnt mest hela dagen och kanske lite städning här och där. När jag kommer hem kanske jag målar fönstrena och dammsuger huset så mamma blir nöjd! 

Kommentarer


---Kommentera inlägget;

(visas bara för mig)