And so they say baby

Ser ut nu som att jag stannar hemma imorgon också, men ska nog pallra mig iväg till skolan på torsdag! Mamma hämtade några tabletter som jag ska ta på kvällarna för man blir trött av dem så hoppas det blir bättre. 
Ska nog träna lite nu och göra lite sit-ups och sånt och sen hoppa in i duschen! Ska försöka lägga mig tidigt ikväll och hoppas på att jag kan somna! Hade svårt att somna igår pågrund av kliandet. Så till ikväll får jag riktigt smörja in hela kroppen med hydrocortison salva! Känner mig helt öm och svullen över hela kroppen och har små blåmärken från när jag kliat. Mina naglar har också slipats ner lite.. Orkar inte! Om det inte blir bättre snart vet jag inte vad jag gör..
Carina Round - For Everything A Reason går på repeat i mina öron, så vackert.
Tumblr_lygn409sse1qacp2so1_500_large
Vart förresten galet sugen på att kolla på den här filmen och dreggla lite över den här hetingen, blir kanske duschen, sängen och kolla på den! Mawee, perfect!

Kommentarer


okej najs :)


---Kommentera inlägget;

(visas bara för mig)