it's a beautiful day!

Hejsaan!
Åh, härligt väder! Hör fåglarna ända in på mitt rum och jag skulle bara  vilja gå ut och njuta av solen men har en massa skolarbete som jag måste ta itu med först... Tidningsveckan nu som ni kanske kommer ihåg och jag känner mig så stressad och att jag inte kommer hinna klart. Vet inte ens riktigt hur jag ska ha min layout på tidningen heller och inte vet jag allt jag ska skriva. Så måste jobba en hel del i helgen också som det verkar nu. Tur att jag inte har några planer som krockar. Men innan jag börjar så ska jag ta en till kopp kaffe och kolla på lite Pewdiepie, för jag har inte haft tid att kolla på dem så jag har en del som väntar! Men sen blir det jobbjobbjobb!
Hade förresten i ricinolja igår, och testade att smeta lite på topparna och lite i hela håretoch det är superlent idag! Yeeeyy! :D

Love life!

Kommentarer


---Kommentera inlägget;

(visas bara för mig)