Pysselgalen!

Är så pysselsugen att det kliar i fingrarna på mig..! Ska nog kolla runt lite (på Tumblr kanske??) och se om det finns något enkelt och fint att göra, vet ju inte riktigt hur jag ska ha det på mitt skrivbord. 

Kom på nu att jag fick en jättefin bok i julklapp av mamsen och papsen om inredning! Vill typ göra allt i den, men jag har varken tid, plats, pengar eller material att göra allt. Det finns allt, sängstommar, klädhängare (sån som jag redan gjort hihi) dekorationer osv osv osv! MASSOR helt enkelt. 
 
Jag känner att nu är en sån stund att om jag bara hade en kamera som kunde filma så skulle jag göra en video där jag gör helt enkelt ingenting. Bara skrotar runt på mitt rum, sjunger till världens finaste musik och är allmänt lycklig över att finnas till. Men nu har jag ju inte det sååå.. Ni får helt enkelt föreställa er hur det ser ut! 
 
Nej nu ska jag leta reda på den där boken, tror att den ska ligga bland mina kläder, och bara suga in inspiration som en svamp! Kanske delar med mig av någon favorit också.
 
Bilden har egentligen ingenting med själva innehållet att göra, men eftersom Ron är Ron, en av de snyggaste killarna jag vet OCH den här bilden är den roligaste på länge så får den joina pysselsjukan!

Kommentarer


---Kommentera inlägget;

(visas bara för mig)