Borta bra men hemma bäst...

 Sitter i soffan tillsammans med mamma och kollar på den franska serien "Gengångare" och myser. Är egentligen hungrig men eftersom vi kom hem idag har vi knappt någon mat hemma, dessutom är jag inte hungrig på mat utan på kvällsmat. Jag vill ha varmblåbärssoppa. Åt det till frukost och kvällsmat hela veckan i Finland och det är verkligen supergott! Och man blir så pigg av det, dock så blir man alldeles blå i munnen men det spelar ingen roll, haha. 
 
Det märks också att det är tidsskillnad mellan Sverige och Finland, inte mycket men det känns. Var trött redan för några timmar sedan! Blir nog tidigt i säng ikväll, och förmodligen kolla på film och njuta av att ligga i min egna säng! Det är en av sakerna jag saknar mest när jag åker någonstans haha, för det finns ingen säng som min. 
 
en fin bild. 

Kommentarer


---Kommentera inlägget;

(visas bara för mig)