Schleten chey!

Hejhej!
Efter en jobbig dag i skolan och sen träning så ligger jag nu i sängen och kollar på SImpsons the movie. 
Idag på träningen så gick det väl sådar, för jag var otroligt trött och kroppen ville liksom inte röra sig.. Kan ju bero på att jag tränat tre dagar i rad! Och inte nog med det, när jag kom hem så gav jag mig ut på en springtur också!! Fattar inte hur jag orkade! Fast det var för att jag skulle lämna new body katalogen hos mina grannar så det var liksom ett måste (och det skulle ju vara lite onödigt att ta moppen..) men det var rätt skönt faktiskt. Nu känner jag att jag egentligen skulle behöva stretcha men jag måste lägga mig riktigt, min rumpa håller på att domna bort! Apropå rumpa så har jag världens träningsvärk i skinkorna, kan det vara eftersom jag sprungit mycket? Haha :) Fast träning är ju bara bra. 

Imorgon slutar jag tidigt eftersom vi bara har matte. Och imorgon måste jag jobba på uppgifterna för nästa vecka har vi prov! Jag tror det är då iaf. 
Nu ska jag sluta trötta ut er, godnatt! (L)
en bild från Barcelona!

Kommentarer


---Kommentera inlägget;

(visas bara för mig)