hey baby, you look alive

Precis ätit mat så nu är magen alldeles rund o go! nu ska jag väl fortsätta kolla på kampen om colorado så jag kan kolla klart på den snart haha! Sen ska jag dammsuga (som jag egentligen skulle gjort igår men var för lat..).. Planer för kvällen är danni som kommer hit, och vad vi ska hitta på har jag ingen aning.. Kanske kolla på melodifestivalen så får vi se om pappa eller jag tänder bastun för lite spa! låter inte helt fel! haha.

och igår vart jag lycklig två gånger samma dag! Det första var för att jag fick G på matteprovet! (9/20 men endå) Jag är inte direkt nån höjdare på matte som ni kanske ser.. det är nått jag verkligen inte kan få till något roligt därför att jag inte förstår någonting.. Och sen vart jag godkänd på moppe test på datorn!  Okej, de flesta vet att jag fyller år i juli och undrar varför jag inte tagit moppe kort än, och det är därför att jag gick moppekurs i maj och kunde inte köra förrns jag fyllt 15 så jag fick vänta hela sommaren och lite in på hösten innan jag körde. men som tur var så klarade jag mig gallant. Sen det där med att göra klart testerna så jag kunde göra teoriprovet tog sin lilla tid... Dels är jag lite för lat för att riktigt ta tag i det där (men fick nog för några dagar sen och slet fram böckerna) och tack vare det så klarade jag testet på datorn! Synd bara att jag inte hade någon repetition kvar så jag måste köpa en till.. Men sen ska jag göra sluttest och sen teoriprovet.. Att ta moppekortet kommer typ ha tagit mig ett år bara för att jag varit för lat... medans andra tar det på några månader.... det är lite pinsamt faktiskt.... Men sån är jag. Men nu har jag tagit mig i kragen och bestämt mig att nu jävlar!

Sen bröt jag nästan ihop i skolan när Daniella räknade ihop mina poäng, inte för att de var såå dåliga men jag vart lite nervös att jag kanske inte kommer in på Thorén som jag vill gå på.. Så därför ska jag bli mycket bättre i skolan, därför vart jag så överlycklig över att jag fick g på provet.

Vart lite sugen på jordgubbsglass så tur att vi har det i frysen och den är jättegod eftersom den inte är så söt utan lite mer syrlig.

Nu har jag iaf skrivit ett rätt så låångt inlägg så får vi se när jag bloggar igen, eftersom jag är riktigt usel på att uppdater bra.. Haha.

Vi hörs,
hejsvejs!


Kommentarer


---Kommentera inlägget;

(visas bara för mig)