You can count on me...

Ett litet kort blogg inlägg bara.
Idag hade vi den jätte långa rasten så nästan hela klassen satt samlad nere i filmsalen och kollade på random filmen ''cool World''. Hah, jaa. Vad ska man säga om den..? Den är jätte konstig men jag tycker att den är bra, faktiskt! :D
Sen följde Daniella med mig hem! Vi drack te och åt vaniljkräm och kakor :) Sen satt vi vid datorn och dansade till awesome musik! Jag ska lägga upp den om Videofy.me vill ta och funka o: Asså jag blir arg, det är så segt! :(
Vid typ sex tror jag kom micke och hämtade henne.
Paradise hotel finalen var ju idag och klart att jag kollade på den! Emanuel vann.. Men faktiskt så tycker jag, och nog de flesta, att han bara glidit igenom paradise som på en räkmacka! Lin eller Erik var värda vinnare för mig!
Vad tycker du? :)

Nu ska jag värma riskudde, ta en ipren och lägga mig i sängen och kolla på The incredible Hulk eller bara Hulken som jag säger :D Jag fick min mens idag btw... Och jag har sån jävla mensvärk så det är inte sant!
Filmen börjar nu så Natts!
Hejsvejs!




hihih vist va han lite söt? :)

Kommentarer


---Kommentera inlägget;

(visas bara för mig)