Torsdag

Hejhallå!
Idag är det totototottootorsdaag, och det innebär en till dag i skolan. Det hände väl inte direkt så jätte mycket intressant som jag kan berätta om, förutom att Danni, Eve och jag gick till pizzan på lunchen och åt pizza! (: Riktigt gott var det. Och de i skolan fick gulacshahschchsch soppa eller vad det nu heter (; haha. Med pålägg!:D Vi tog en ''tre kronor'' (efteer som vi är tre kronor!) och en ''Bra balle'' som vi kallar våran super egna special pizza (: mums! och efter det vart vi super duper mätta, men sen köpte jag två patroner haha! C:
Och sen rullade dagen på med lite matte och franska. Och nu har jag varit hemma i typ en timme. Snart ska jag nog koka lite vatten och göra te och sätta mig och läsa min bok jag lånade idag, Inkräktarna, så får vi se om jag läser ut den idag (: Så det blir ingen träning för mig idag men jag ska bli frisk tills på söndag för då är det match! (:
KRAM ô PUSS !!

konstigt o o:




Kommentarer


---Kommentera inlägget;

(visas bara för mig)