Vitamin-boost!

Hej mina vänner! För att jag är så snäll så tänkte jag dela med mig av ett litet "tips" nu i det påträngande mörkret och alla förkylningar och vinterkräksjukor som ligger och lurar runt varje hörn!
Det är det här jag levt på nu under tiden jag varit sjuk, nämligen olika smoothies. Det är gott, man tar lite vad man har och det är nyttigt. Perfekt för att ge kroppen en liten vitamin-boost!
 
Den jag gjorde idag är nog min favorit, frisk och med lite sting i. I den har jag lite vatten, spenat, ingefära, banan, apelsin, citron och så toppar jag med mitt detox-pulver. Man bara måttar lite på en höft, blandar allt och sen njuter man. Kompletterade med en ingefärs-shot, som de flesta hört talas om tror jag! 
Så välkomna till mitt kök friends, haha. Där vi dricker allt ur glasburkar... 
 
 

Kommentarer


verkligen något som är bra nu under vintern :)


---Kommentera inlägget;

(visas bara för mig)