Stabilt.

Aningen sliten idag.. Ingen ork, ingen matlust, känner bara äckligt. Blev en väldigt spontan krogenkväll i fredags (fortfarande sliten) med Ellen. Vi bestämde samma dag att vi skulle ut, planerat och bra, så allt blev väldigt haffligt och taffligt. Vi hamnade på en förfest, där vi knappt kände någon, och där stannade vi tills alla skulle dra till krogen så vi hänkade till Satins uteservering där det återigen knappt var något folk alls. Ovanligt. Men det var trevligt ändå, träffade folk vi hängde med förra helgen vilket var svinkul! Det var tänkt att vi skulle ta halv 2 bussen hem jag och Ellen men det blev inte så.. Ca klockan 1 blev hon jättedålig, och ja.. Det fanns inte en chans att vi skulle hinna med bussarna och jag ville verkligen inte lämna henne sådär. Så det blev lite knas där då jag inte visste någonting, hur jag skulle få med mig Ellen någonstans eller hur vi skulle ta oss hem/var vi skulle sova någonstans. Men allt löste sig, Ellen blev bättre och vi gick allihopa till Max och käkade. Sen drog vi dit vi skulle sova och slocknade. 
Vaknade på lördagsmorgonen ca klockan 7 efter att ha sovit kanske 2h och kunde nästan inte somna om även om jag var så in i helvettes trött. Drog hem vid 10 och fullkomligt däckade på Amandas soffa innan jag åkte hem vid ca 17. Sen däckade jag i soffan hemma istället. Stabilt säger jag bara. 
Men ja, intressant helg även denna! Men jag hade ändå svinroligt, så jag klagar absolut inte haha. 
Idag har mamma sagt att det ska städas, weho liksom. Funderar på om jag orkar dra till gymmet lite senare, känner att jag skulle behöva det. Eller så gör jag några snabba övningar här hemma, funkar också. Kanske blir en kort promenad för att vakna till, känns som en bra idé. Men imorgon ska jag "ta tag i allt igen" för då har jag vilat för länge haha. 
 
Annars får ni ha det så bra, hhaha. 

Kommentarer


---Kommentera inlägget;

(visas bara för mig)