September

Godkväll på er allesammans! Just nu ligger jag nerbäddad i sängen och är hur trött som helst.. Åkte till gymmet idag vid ca två idag och körde igenom hela kroppen! Det kändes som att jag hade hur mycket energi som helst och bara köttade på, det bidrog även att jag var helt själv på gymmet. Efteråt kändes det så jävla bra, speciellt efter helgen då det blev en hel del dålig mat samt alkohol och knappt någon träning. Fast jag känner fortfarande (!) av att jag hade på mig skor med hög klack, mest i musklerna uppe i låren...
I alla fall, känner att jag börjar komma tillbaka med maten också, även om jag unnade mig lite glass till BB nu på kvällen. Men var faktiskt ute på en av mina "kvällspromenader" som även idag mer eller mindre blev en joggingtur istället, så kände att det var ok. Det var så fint ute ikväll, stjärnor och bara helt underbart. Inte alls lika kallt som det var igår (eller så var det för att jag hade mer kläder på mig) så det kändes riktigt bra. Dock hade det hunnit bli ganska så mörkt ute innan jag kom iväg men hade noll batteri i min mobil så den behövde laddas lite innan jag gick ut så skyller på den! 
 
Annars har jag inte gjort speciellt mycket idag heller, ovanligt. Gick upp lite tidigare än jag brukar även om jag hade otroligt svårt att somna igår och gjorde väl inte det förrns ca 02:00 eller något.. Ska försöka komma upp ungefär samma tid imorgon, dels för att Grey´s Anatomy går klockan 09:15 vilket jag vill se. Får tänka på det när klockan ringer imorgon helt enkelt!
Imorgon har jag inte heller några planer, får se om jag åker till gymmet eller kör hemma. På onsdag ska jag ialla fall till stan en sväng på em.. Annars gör jag verkligen ingenting, dagarna bara går. Halva september har liksom redan gått, vad är detta. Fortsätter det såhär är jag fan 80 snart... 
Svettades lagom efter gymmet, helt blöt!
 

Kommentarer


---Kommentera inlägget;

(visas bara för mig)