Proteinpannkakor!

Hejsan på er! Gud, känns i rumpan att vi tränade igår, gör ont att sätta sig på toaletten. Meeen, klagar inte som sagt. Idag trodde jag att jag skulle vara själv hemma på förmiddagen men icke, mamma har blivit sjuk med feber och förkylning så inge jobb för henne idag. Så jag har fått tagit hand om henne lite denna morgon och hämtat saker til henne, delat med mig av mina proteinpannkakor och snart ska jag åka och handla halstabletter åt henne. Ska även passa på att åka till gymmet (eller skulle träna men passar på att handla haha) och köra lite armar och lite mer mage, inge ben alltså. Om jag inte utmanar ödet när jag väl är på gymmet. Man vet aldrig. Ska ta med mig och testa en påse aminosyra som jag fick av en av Sofies gymbuddies igår! Spännande. Fick även lite påsar med protein som jag också ska testa senare. 
 
Apropå mina proteinpannkakor, äntligen gick det!Haha, lovade ju nästan mig själv att aldrig experimentera igen utan acceptera att jag är väärdelös på att göra alla sorters pannkakor (sanning), men sen kände jag att jag skulle testa ändå. Så gick det finfint! Goda blev de också, mamma sa att de va goda till och med. Testade att ha i någon skopa av mitt proteinpulver från Fitnessguru med smak av choklad och hasselnöt och det blev riktigt gott. Dock hade vi slut på bär så fick toppa med honung, tranbär, gojibär, solroskärnor och nyponbitar. Mums säger jag bara, och otroligt mättande. 
Får se om jag ger mig ut på en promenad senare ikväll, beroende på vädret och hur mycket ork jag har kvar haha. Känner mig lite trött eftersom jag vaknade klockan 6 imorse av att min dator helt plötsligt startade och stängdes av typ tre gånger... Spöken? Nja, bara datorn. Haha, inget konstigt där alls! 
 
 

Kommentarer


Min dator gör också det?! HELA TIDEN, fett jobbigt... haha rolig kommentar :)


---Kommentera inlägget;

(visas bara för mig)