Måndag

Guess what?! Jag har fått tillbaka min dator, halleluja. Hämtade Daniella och så åkte vi tillsammans till skolan för att hämta dem. Kändes lite konstigt att vara på skolan, det kändes liksom som att man inte varit där på jättelänge men ändå som att man aldrig gjort annat. Typ. Först när vi kom in på skolan såg det precis likadant ut men sen när vi kom till alla klassrummen såg vi att de var helt tomma! Det var inga elever eller lärare där heller så vi blev lite fundersamma. Tillslut fick vi reda på att de flyttat allt till andra huset och att vi fick gå dit istället och leta efter datasnubben. Det dröjde dock ett tag innan vi hittade honom men tillslut fick vi våra kära datorer. Startade det så fort jag kom hem och alla program är borta så därför håller jag just nu på att ladda ner typ adblock, spotify och skype för fulla muggar. Så skönt att ha min dator tillbaka, så slipper jag bära runt på mammas hela tiden. Hon var väldigt glad över det också! 
 
Nu ska jag packa iordning träningsgrejer och sen åka iväg igen till Sofie. Vi ska gymma tillsammans så hon ska köra slut på mig och förhoppningsvis lära mig lite nya övningar! Ska kanske passa på att tanka också, lite billigare hehehe. Och imorgon hoppas jag på lite bättre promenadväder, vill inte ha regn.. 
 
 

Kommentarer


---Kommentera inlägget;

(visas bara för mig)