Fitnessguru!

Lördag idag så jag sov lite "längre" idag, haha, gick upp vid nio.. men det var mest bara för att jag glömt att ställa larm eftersom jag jobbade förra helgen och gick upp klockan 6! Anyway, gick upp och åt som vanligt frukost på en gång och slog mig ner i soffan. Kände av armarna och bröstmusklerna sen gårdagens träning med mamma. Så jävla skönt!! Jo sen stannade jag kvar i soffan ett tag och bara tog det lugnt, kollade på house of food marathon på MTV. 
När det var dags för lite mellanmål försökte jag mig på att göra kesoplättar, men som vanligt gick det inte alls bra. Får liksom ingen stekyta på mina pannkakor så de bara faller ihop när man försöker vända på dem. Försökte med att låta dessa ligga ett tag i stekpannan innan jag bråkade med dem, men nej det gick ändå inte. Så gjorde det vanliga, äggröra med broccoli. Ska inte försöka mig på några mer pannkakor, det går ändå inte haha. 
Drog mig till gymmet vid ca halv tre och körde lite ben och rumpa, marklyft + framåt squats. Hamnade även inne i hantelrummet trots träningsvärken. Dock blev det inte så mycket för Stina kom med mina saker jag beställde från Fitnessguru förra veckan så vi pratade istället! Lika bra det, hade ju inte direkt ätit något innan jag åkte till gymmet så hade inte så mycket energi kvar ändå. Provade mitt nya proteinpulver jag beställde i min nya shaker på en gång för att få i mig lite ny energi och blev riktigt glad då den var så god som jag minns! Jag köpte smaken chocolate hazelnut namnam.
 
Nu ska jag försöka slänga ihop lite köttfärsås och spagetti, hoppas att det lyckas haha. Sen ikväll kommer Sofie hit med en yollibox till mig så ska vi kolla på film och mysa! Hoppas ni får en rolig lördag så hörs vi. 
Så taggad på One heat, den här gången blir det ordentligt så kanske det händer lite mer än förra gången haha!

Kommentarer


---Kommentera inlägget;

(visas bara för mig)