Mååndaag.

Inte uppdaterat någonting i helgen eftersom jag varit helt busy med skolarbete!
Daniella kom hem till mig i fredags efter att jag och mamma spenderat eftermiddagen
på stan och letadestudent samt balklänning till mig! Tillslut
hittade vi i alla fall en studentklänning. Hittade inga till en början
som passade alls.. Va typ skitsur och grängig där ett tag hahaha..
Men sedan spenderade jag och Daniella hela helgen framför datornerna och pluggade stenhårt.
Det resulterade faktiskt i att jag blev klar med fyra uppgifter. Vilket betyder
att jag har två uppgifter kvar samt nationella talet att göra. Grymt.
 
Idag var jag "ledig" för min lärare hade läkartid idag och ettorna nationella. Behövde dock
åka in till stan en sväng för jag hade körlektion. Men det var bra för tog med
träningskläder och tränade efteråt med Amanda och Stina.
Skönt efter en hel helg stillasittande framför datorn, samt att jag känt mig lite krasslig
de senaste dagarna.. Vaknade både lördags och söndags med jätteont
i nacken och kunde knappt röra på nacken, så knaprat ipren och alvedon..
Men imorse hade jag inte alls lika ont och inge ont i halsen så passade på att träna!
Och skönt var det. Blev ca 25 minuter på cykel samt X-trainer och sedan
både lite armar, ben och mage. 
 
Nu ska jag ta mig lite och dricka, borsta tänderna och sen läsa lite innan jag somnar.
Känner att jag vill somna rätt tidigt ikväll, så man är pigg(are) imorgon.
Godnatt!
 

Kommentarer


---Kommentera inlägget;

(visas bara för mig)