Lördag

Idag är jag så sjukt stressad så det finns inte!!
Har skolgrejer jag måste göra klart, speciellt nationella muntliga till torsdag, körkorts teori...
Skönt att det bara är lördag och inte söndag idag, då kan jag sitta och plugga imorgon också..
Har så ont i kroppen idag, både träningsvärk och bara ont. Vill egentligen 
bara lägga mig ner och vila.
Dock skönt att ha träningsvärk, märker ju att det tar då! Mamma och jag har
ökat nu i bänkpressen igen, tror vi är uppe i 35kg nu!! Helt sjukt, hade inte
trott att jag skulle köra bänkpress när jag började
på gymmet förra året. Inte mamma heller
för det delen haha!Nu är det bara att kötta vidare!
En lite mindre rolig sak är att det känns som att jag håller på att bli sjuk, igen.
Tror det är på grund av att jag är stressad hela tiden som mitt
immunförsvar inte är det bästa.. Annars vet jag inte varför jag
är sjuk så ofta. Var inte det tidigare..
 
Jaja, bäst att komma igång! Hojj
tumblerrrrr
 
 

Kommentarer


---Kommentera inlägget;

(visas bara för mig)