Holy macaroni!

Jag tror jag smäller av..
Lämnade nyss in sista uppgiften i skolan. Herre-gud. Jag vet inte riktigt hur jag känner.
Kanske för att det knappt gått två minuter sen jag klickade på skicka
och jag inte insett vad det innbär, än.
Det känns lite tomt. Jag kommer inte göra en till uppgift i skolan, på ett bra tag. Jag som gått skolan
i 12 år nu. Vad ska jag göra nu liksom?
Jag har ju ett jobb och sånt under sommaren men det känns så konstigt
att tänka "jag ska inte gå till skolan igen". Detta är inget sommarlov,
jag är bara arbetslös. Shit.
 
Okej, jaja. Har en redovisning kvar imorgon på foto, så är väl inte helt klar än. 
Därför ska jag snart gå och lägga mig och läsa.
Imorgon börjar tema-veckan också, pyjamas imorgon.
Spännande!

Kommentarer


---Kommentera inlägget;

(visas bara för mig)