Spontanhelg!

Ja helgen blev ju dock inte riktigt som planerat! I fredags åkte jag hem till Hanna för att äta och kolla på deras nya hus, och sedan åkte vi till ICA och handlade glass och lite dricka till kvällen. Men sen istället för att åka hem på direkten hamnade vi på en fest. Vi skulle bara vara där ett litet tag men sedan ordnade det sig med sovplats så vi stannade helt enkelt kvar där! Vi höll väl på till två sedan drog vi på efterfest ett tag till. Somnade vid fem-sex kanske och vaknade runt åtta för att äta frukost (glass) och dricka kaffe med Hanna. Sen tog vi oss ett bad för man kände sig inte direkt så kalasig kan jag ju säga.. Lite senare gick vi tillbaka dit festen varit för att bakishänga lite och sen hämta min moppe som blev kvar där. Usch, känner mig fortfarande sliten och trött även om jag tog igen förlorad sömn inatt och sov ca tio timmar.. Har lite ont i halsen också, vilket inte känns riktigt kul. Ska hiva i mig te med honung för att se om det blir bättre!
Idag hade jag väl tänkt plugga lite och sen förmodligen åka och tanka moppen så jag kan ta den till bussen imorgon och funderar på att passa på och träna då. Känner att jag vill komma i säng rätt tidigt idag för att känna mig lite bättre imorgon. Så Adam och jag sitter bänkade i soffan och kollar på Lilla Jönssonligan på styva linan och jag ska precis börja plugga. Ska bara hämta en kopp te först. 
 
Hoppas alla haft en bra helg! 
Jag vill åka utomlands!
 

Kommentarer


---Kommentera inlägget;

(visas bara för mig)