Freedag..

Sitter just nu i soffan och kollar på Rewind på MTV och ska snart plugga lite mer. Har en massa jag skulle behöva bli klar med nu i helgen, och det passar ju "perfekt" nu när jag är sjuk och inte har något annat alls inplanerat? Yey. Hade inte alls velat göra en massa annat istället för att spendera hela dagen i soffan framför tvn, plugga, dricka massa te, knapra halstabletter och Ipren och tycka synd om mig själv. Hahaha. Fanns en massa annat jag hade velat göra. Men nu ska vi inte tycka allt för synd om mig, right haha? Ska ju faktiskt släppa ut hundarna en sväng och då kommer jag ju iallafall utanför dörren, då får jag bara hoppas att jag inte får feber eller något på vägen. Hade ju varit jobbigt! 
 
Nä men ja, hade inte så mycket mer att säga. Är väl bara att sätta igång med allt jag har att göra! Höjj.
Igår åt vi våfflor hela familjen! 
 

Kommentarer


---Kommentera inlägget;

(visas bara för mig)